2010. július 19., hétfő

Segítség kérés - FONTOS és sürgős!!

Kellene nekem egy kis segítség!!

Ha a lány 2007. 07. 11-én született, akkor nekem hány nap szabi jár utána?
Vagyis mikor kellene vissza mennem dolgozni?
Az előbb azt az infót kaptam, hogy a szüléstől számított 160 nap + 1 év után jár csak a szabi!!
A gyes/gyed időszakra nem jár?

Valamiért az rémlik nekem, hogy októberben kellene csak visszamennem.
Nem 3 hónap szabi járna erre az időszakra?
Tud valaki ebben nekem segíteni? Akár egy link vagy 'hivatalos" infó is jól jönne, mert akkor legalább bemutathatom nekik, hogy ez van.

3 megjegyzés:

Ida13 írta...

Nem mindegy, hogy mit dolgoztál előtte és hány éves vagy. A pedagógusoknak több szabi jár pl.

Ida13 írta...

http://www.hazijogorvos.hu/content/view/521/77/
Talán ez is segít.
A Munka Törvénykönyvére is érdemes rákeresni, bár, ahogy én egyszer régen olvasgattam tele van szakszavakkal és olyanokkal, amiket a hétköznapokban másként használunk, mint ahogyan azt a törvény.Mindenképpen érdemes átbogarászni, ha sokáig tart is.

Hajnoca írta...

Köszi Ida.
Nem, nem pedagógus vagyok.
Egy mezei kis adminisztrátorként dolgoztam.
igaz 11 éve vagyok a cégnél és 31 leszek Augusztus 4.-én.

Sajnos közben utána olvasgattam már és nagyon úgy tűnik, hogy sajnos áll ez a csak 30 nap.

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers