2010. október 20., szerda

Elhanyagolva

Sajnos mostanában megint elhanyagoltalak benneteket. Sajnálom.

Mentségemre legyen mondva, hogy szinte meghalni sem lenne nagyon időm.
... nem szeretnék még ... annyi minden vár még rám az életben.
Sok - sok munka és kacagás, még több pénz és szabadidő, ennél is több/jobb egészség, ... és majd családbővülés egyszer legalább.  .... aztán tervben benne van még a DIPLOMA amihez kell a NYELVVIZSGA, a SZAKDOLGOZAT és az azt megvédeni szolgáló ÁLLAMVIZSGA, az ezekhez kapcsolódó rengeteg VIZSGA és SZIGORLAT ... és a melléjük kapcsolódó stressz és kialvatlanság.
:-DDDD

Persze leginkább nem erről akartam írni, hanem, hogy ....
Bogi rendesen beszokott az oviba és szinte alig lehet arról lebeszélni, hogy nem nyitásra menjünk az oviba.
Szeret oviba járni és látványosan fejlődik és javul a viselkedése is.

Egyre jobban tetszik a munka. Pedig az elején tartottam tőle, hogy milyen lesz beleszokni egy megszokott közegbe és egy vadonatúj dolgot (minőségügy és az adminisztráció, könyvelés) megtanulni és megszokni.
Ma már elmondhatom, hogy nagyon tetszik és örülök, hogy elvállaltam, mert egy új munkakör jót tett nekem és annak, hogy ne fásultam bele a dolgokba.
Na. jó, azt nem mondhatom, hogy álmomból felkeltve mindent flottul és kérdés/gondolkodás nélkül megcsinálnék, de menne.

Ricsinek egyre jobban megy a meló és élvezi ... bár már mi is élveznénk és ő is, ha kicsit huzamosabb  (2 - 3 hétig) itthon lenne. Persze jó, ha van munka, de ... milyen jó is lenne, ha mi is mehetnénk vele mikor olyan helyre megy ahol még mi nem jártunk. ... szóval mindenhova!!!
Dubai, Riyad, Isztanbul, Varsó, ... most épp Moszka ... bár a hidegbe most nem vágyom. ;-) ... ott már esik a hó illetve esett.

Lassan vége a sulimnak is ... pedig most kezdtem. emlékszem még a beiratkozásra és a felvételire.
De bevoltam szarva. :-))) Most meg már az 5. félévet nyomom.
Rohan az idő.
Mikor énekből felvételiztem Bogica még csak 10 hónapos volt!!! Most már 3,5 éves!!!

Lakásunk is alakulgat ... bár bőven lenne mit csinálni benne, mert az soha nem jó úgy ahogy van.
Na, de majd jövő nyáron! Akkor már ne lesz sulim!! ... remélhetőleg.
Mondjuk addig is csinosítgatjuk amit tudunk és amire van erőnk.

A vezetés is sokkal magabiztosabban megy már.
Múltkor hazafelé jövet bogival danolásztunk és mondókáztunk.
Ez már számomra azt jelzi, hogy megtudom felé is osztani a figyelmem .. és ez jó.
Szeretek vezetni, de még előtte van bennem egy kis görcs. .. de majd, ha bőven lesz rutinom ez már nem lesz.

Egészségileg is jobban vagyunk. Bogica szokja az ovis bacikat és vele együtt mi is.
Arcüreggyulladásból gyógyultnak lettem nyilvánítva - a többi (hülyeség, marhaság, kergeség ....:-DD ) alól nem. :-DD

Igaz közölte velem a doki, hogy a bal arcüreg környékén, a fogaim fölött van egy kis méretű polip. Kérdeztem tőle mitől van. Annyit mondott, hogy a fogamtól és csak, akkor kell valamit is kezdeni vele, ha ...
  • elkezd feldagadni a képem,
  • fájni kezd a fogam vagy a fejem tőle.
Ezek történtek velünk mostanában.

3 megjegyzés:

Sly írta...

Szia kedves Bogyimami!
Ne haragudj,hogy így ismeretlenül letámadlak de véletlenül rád találtam.A főiskolai tanulmányok felől szeretnék érdeklődni.Én is az Aporra mennék csak tanítóképzőre és angolra ha lehet.Viszont riaszt a dolog hogy van matek:(((Ti pontosan mit tanultok?Tovább léptek a gimis tanulmányokon vagy inkább arról szól a dolog hogyan tanítsuk a kicsiket matekra?Tudom,hogy óvónő leszel de mégis csak több tapasztalatod van ebben a témában :)))
Köszönöm ha válaszolsz!
Üdv Sly
www.kicsimeregdraga.blogspot.com

Sly írta...

Köszönöm szépen !szilviahuber@citromail.hu
bár most kicsit elriasztott a magas ponthatár :(((Viszont láttam,hogy van gyermekfelügyelet ez működik is?
Köszi előre is :)))

Hajnoca írta...

Működik, de nem tudom milyen formában és mennyiért.
Én eddig megoldottam családon belül a dolgot.
Szerintem kérdezz rá. Nehogy meglepetés érjen.
Mert ez az iskola nem csak Katolikus, de Kaotikus is. ;-)

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers