2010. december 21., kedd

Most már megmutathatom!

Az ajándékozott megkapta méltó jutalmát - még a szülinapos játékom nyerteseként - amit sikerült végre kitalálnom, megcsinálnom és eljuttatni neki.

 Az Ő - Martimez - szavaival éve:
"Megkaptam az ajándékot.Nagyon szépet küldtél, a nagylányok rábuktak mindjárt a finom teákra, sütire.
Köszönöm szépen, nagyon hasznos dobozkát készítettél:) szerintem a legszebb japán gyöngyeimet teszem majd bele ,meg a Swarovskikat."


Örülök, hogy ennyire nagy keletje volt az ajándékoknak.

Használjátok egészséggel mindet.

Íme néhány kép  .... bár a teljes összeállítást nem fényképeztem le.


 

 

Ezt a képet Martimez oldaláról szedtem,hogy lássátok milyen 'finomságokat" rejtettem a dobozba.



Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers