2009. szeptember 25., péntek

No komment

Beszéljenek magukért



4 megjegyzés:

skrisz írta...

Édespofa! Jók lettek a képek nagyon.

Szilvi írta...

:)) nagyon szép kis hölgy Bogyika, Jók a képek.

Szilvi írta...

Hajnóca, én zárom a blogom, ha adsz emailcímet (simonneszilvikukacgmailpontcom), küldök meghívót, szívesen látlak továbbra is.

H. Mária írta...

Sziasztok! Örülök, hogy ide "tévedtem"! Nagyon szép ez a kicsi Bogika. Én már rég gondolkoztam, hogy az egyik gyerek (a 9-ből) miért nem lett Bogi. Hát mert történetesen 7 fiú lett és 2 lány, a kicsinek apa adta a nevét így lett Tímea és történetesen a nagynak is ő adta a nevét és így lett Szilvia. Ugye ezek után nincs mit tenni, ha nincs jány, akkor nincs Bogi név se. Pedig nagyon jó lett volna. Nekem tetszett még a Zoé név is, de azt kapásból leszavazta a férjem. Így kisebbségbe lettem kényszerítve. Hát ez van. Most mondhatnád, hogy majd a 10. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Tuti, hogy fiú lenne! Nincs olyan nálunk, hogy 3 a magyar igazság. Üdv. Mária

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers