2009. szeptember 11., péntek

Para ... mami ;-)

Apa vasárnap röpül .... Svájcba.
Itt leszünk Bóval kettesben egy teljes hétig.
Közben nővéreméknek 'bedöglött" az autó így muszáj lesz mennem hozzájuk ... kisegíteni őket kocsival.
....
Sőt nagyon úgy tűnik, hogy egyedül kell levezetnem Bóval a hátam mögött Sződligetre és Vácra. ááááá
Attól tartok, hogy Bó hogy viseli majd hogy csak MI megyünk.... nem fogok tudni rá figyelni ... de lehet, hogy csak én vagyok most betojva és Bó teljesen jól fogja viselni.
Erről mér régebben is írtam valamelyik posztban.

Mindegy is, mert hétfőn mély víz. Igaz lehet, hogy Zsu eljön 'értünk", de én vezetek majd hozzájuk.
Egyedül még paráznék.

A fürdőnk totál kész van. Már ami a zuhanyt illeti.
Bútorzatban van még hova fejlődni. Hely akad bőven ... csak még a bútor nincs meg bele.

Közben annyi minden kavarog a fejemben, hogy mit lehetne itthon kezdeni magammal, ha lenne egy kis pénz amiből vehetnék függönyt, festéket.
Most világos - pasztell - zöld a konyha és az előszoba. ... de valahogy a narancssárga jönne be ... a nappali 'kapuccsínó" barnája mellé. (vagy a barna - kék függönyhöz kellene kékre festeni a falakat. Az sem lenne rossz.;-) )
Ilyen színek mellé szeretnék hasonló színű sötétítőt varrni ... nehéz selyemből, mert az a kedvencem.
De, akkor már a világos függönyt is lecserélném. ... valami hasonló színkavalkádra.

Az álom még álom marad ... egy darabig.
Max. karácsonyra nem kérek mást csak azt, hogy az anyagot megvehessem. ... azt hiszem már ennek is annyira tudnék örülni.

Szeretem látni a két kezem munkáját a lakásban.
Legyen az varrnivaló vagy 'virágba borulás" illetve virágozás, ültetés, lakberendezés - jobban mondva átrendezés, de ebben van egy társam is - ;-)

... egyszóval a kreatív dolgok.





2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szia Hajnóca!

Így készítettem a termoszt: Megmértem az üveg kerületét és magasságát, mindkettőhöz hozzáadtam kis bőséget és ekkora téglalapot vágtam a hőtükörből. Ezt összevarrtam kézi öltésekkel, az így kapott cső alapján kivágtam az alsó és felső kört. Az alsó kört is hozzávarrtam a csőhöz, ugyanezt megcsináltam anyagból is (itt egy fél-fél cm-rel nagyobbat szabtam, hogy bele tudjam húzni a hűtükröt. Anyagból megvarrtam a tetejét is, hozzávarrtam a cipzárt és ezután kézzel beleöltögettem a felső hűtükör-kört is. Sajnos méreteket nem írtam le, csak adhoc jelleggel dolgoztam. Remélem tudtam segíteni!

Kató

skrisz írta...

Elhiszem, hogy be vagy tojva a vezetéstől. De nem lesz semmi gond. A gyerekek imádnak autózni. Én már elmerészkedtem a gyerekorvoshoz és a védőnőhöz kettesben Eszterrel. Mindkétszer csendben volt.:)

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers