2009. október 28., szerda

Ami nálunk megy műsor ....

Nem vagyok Slágerrádió rajongó, de ezt azért már durvának tartom én is.
Milyen világban élünk?
Nem elég az a napi politikamennyiség ami a tv-ből ömlik?

Pech az APEH-nél?
Mondom én, hogy valami nem klappol ebben az országban. ... és ezt konkrétan a saját bőrömön érzem.
... és ez egy hivatalos szerv.


Tegnap is olyan színvonalas műsorok voltak, hogy inkább dvdt néztünk és mikor annak is vége lett, akkor meg volt 'különvélemény", de azt nem néztük végig.
... ugyanis ...
Bó legújabb szokása, hogy szól, hogy álmos - és ezt mondja is, hogy 'ámos" - akkor megyünk a szobájába az ágyba aludni.
Jobban mondva csak ő és meg ott dekkolok a relax székben mellette.

Szóval a kiscsaj fejlődik, érik és ezt minden nap be is bizonyítja.
Ma például megnéztük a Wall-E-t és bővítettük a szókincset legalább egy szóval: küldetés.
Ugyanis EVA-nak küldetése van. :-)
Biztos van még több is, de amilyen gyorsan fejlődik Ő és olyan gyorsan amortizálódom le agyilag.
Ez nem az én időszakom. ... szét vagyok esve mostanában.

Ezért sem írok olyan gyakran, mert mire megírnám elfelejtem mit is akartam.

Tegnap voltak nálam AVON-os tanácsadónők.
Már arra sem emlékeztem, hogy a honlapon kértem volna, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot.
Mindegy. Itt voltak.
Ebben a témában is magam ura lettem illetve önállósodtam attól akitől eddig kaptam a katalógust és a megrendelt termékeket.

Végül is miért ne a saját malmomra hajtsam a vizet?

Itt voltak vagy 1 órát. Beszélgettünk dolgokról és innentől amit rendelek majd az a magam portájára jön.
Törzsvásárló / tanácsadónő leszek vagy mi. ... igaz még annyi affinitás nincs bennem eziránt, hogy most én ezzel elkezdjek házalni. (Ez soha nem volt a kenyerem.)

Azért lehet majd körbejárom a lakótelepet .... hátha kell valaki akitől tudnak majd rendelni.

4 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

A Sláger Rádió dolgot nem is hallottam. Talán majd egy másik frekvencián fogható lesz.
Amúgy ez azért durva.
Ha nem lenne családom, és egyedül élnék, már rég nem ebben az országban lennék.

H. Mária írta...

Miért is szüntetik meg a Sláger rádiót? Mária

Hajnoca írta...

PI, hidd el ezen gondolkodunk mi is.
Szerintem, ha nem lenne a főiskola nekem már mi sem itt élnénk.

Mária,
sajnos nem tudom a konkrét okot illetve csak annyit amennyit a tvből lehet hallani.
... de kérdem én nem lehet, hogy az a 15% mégiscsak sokkal több lehetne, mint az 50% a semmiből?
Mindegy is. Kicsik vagyunk mi ehhez, de megint bebizonyosodott, hogy nem fer az ország a jó dolgokkal.
pl. fércművek /okt. 27.

Cila Zzy írta...

Mi történt? Bocs, belassuéltam, semmit sem értek! Hajnóca! Amita itt élek, nem láttam Avon katalógust. Mennyibe kerül belépni? Hogy műkszik a dolog?

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers