2010. január 13., szerda

Kis szösszenet a takarításról

PI -nél most olvastam, hogy 'kutakodik" utánunk a világhálón illetve számolja, hogy mennyien nézik az oldalát, honnan - a világ mely részéről - vagy éppen milyen címszavakkal lehet rátalálni.





Mit ne mondjak elég érdekes TOP 10 jött össze.

Mivel már elég fáradt vagyok rögtön kipattant egy rögtönzött kis történet ezzel kapcsolatba.

Ha elég 'pihent" vagy te is csak akkor olvasd el. ... vagy, ha épp felüdülni vágysz.


Akkor a TOP 10:
1. legjobb rágógumik
2. garfield takarít
3. macska monitor tisztító
4. csak ezt használom, mást nem
5. szép kivánok és neked
6. buborékfújó összetevője
7. hol lehet olcsó partvist kapni
8. fürdőszobai kukac
9. folyton kikapcsol a számítógép
10. allergiások takarítása

A 1. legjobb rágógumik mindig ráragadnak a monitorra. Ekkor 2. garfield takarít. Vagyis a 3. macska monitor tisztítónak is jó. Én 4. csak ezt használom, mást nem. Ettől lesz 5. szép kivánok és neked is ezt ajánlom.
De ekkor jön a család legkisebb tagja, hogy ’Mi a 6. buborékfújó összetevője? Erre én, hogy 7. hol lehet olcsó partvist kapni ? – azzal elkergetném a 8. fürdőszobai kukac minden darabját.
Miközben a kérdésekre keresem a választ 9. folyton kikapcsol a számítógép … és az 10. allergiások takarítása már szóba sem jöhet …. ;-))

2 megjegyzés:

skrisz írta...

Na, ez nem semmi szösszenet.:)

PAMIS Takarító Kft. írta...

Nem bizony, el is kezdtem röhögni rendesen:D

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers