2013. szeptember 11., szerda

Játszóház és ismerősök


A mai nap kissé esősen indult, de napsütés lett a vége. :-)

Persze esős időre terveztem be a Játszóházas (Dunakeszi, Élményváros Játszóház) kiruccanást és el is mentünk.
A kisasszony nem bírt magával és korábban mentünk, mint terveztem. (5-től szerettem volna)


Mi voltunk egyedül a Játszóban 13 óra körül és kb 45. percig egyedül uraltuk az egész terepet. :-DD

4 óra felé azért elkezdtek szállingózni már az emberek és a gyerekek. ... így Bogi is jobban érezte magát és jobban elvolt.

Én már szerettem volna jönni, mert eléggé fárasztó volt fel alá mászkálni a gyerek után a terepen.

Szerencse, hogy nem jöttünk haza, mert összefutottam két céges ismerőssel és jó volt beszélni velük.

Mondanom sem kell, hogy ez Boginak tetszett, mert ez azt jelentette, hogy nem megyünk még haza. :-)

1/2 6 felé azért már elindultunk és ahogy kell a lányzó beájult a kocsiban hazafelé.
Még szerencse, hogy nem aludt sokat és fel tudtam kelteni, mert 23 kg-ot nem szívesen cipelek ... elég a magam terhét :-D cipelni.


Összegezve:
Jó volt, hogy elmentünk, mert kitombolhatta magát és én meg találkoztam ismerősökkel akikkel mostanában nem nagyon futnék össze.

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers