2013. szeptember 23., hétfő

Vasárnapi takarítás


A vasárnapunk nagytakarítással telt.
Bár nekem kímélni kell magamat :-D ... drága párom a takarítás nagy részét magára vállalta.
Azért amit elértem és nem fárasztott ki nagyon azt megcsináltam míg ő a lakás más részén tevékenykedett.
Pl. lemostam a bútorokat, felmostam a nappalit, kiteregettem az erkélyre és lesepertem azt ...
Persze volt segítségem, mert Bogi is besegített.
Ő mosta fel a hálót és a saját szobáját.!!!

Mindezek után megérdemelten a kitakarított lakásban fáradtan, de még délelőtt (kb. 10 - 11-re végeztünk is. ... a szomszédok nagy örömére kb 7/15 körül beindítottam a mosást és elkezdtük a takarítást.) lepihenhettünk és Bogica neki állt vonatozni.
Egy kis segítséget kért és kapott, de csak annyit segítettem neki, hogy a vonat sínpályáját megigazítottam, nehogy vonatszerencsétlenség történjen. :-D


Íme a Kisváros:

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers