2009. május 1., péntek

Bilibe pisilés ... és kakilás

Ma reggel édes volt Bogyikám.
Szólt, hogy 'kak, kak' ami az ő nyelvén azt jelenti, hogy kaka van.
Kérdeztem tőle, hogy ráül-e a bilire. Ráült.

.... és láss csodát ... belepisilt.!!!!

Ez volt az első ... és anyával madarat lehetne most fogatni.

Annyira boldog vagyok, hogy azt le sem lehet írni.
Azt hiszem jól fog telni a mai állatkerti sétánk.:-)



A nap legújabb fénypontja!!:

Nemrég értünk haza az állatkertből.
Mondom Boginak, hogy menjünk pelust cserélni. Kérdezem van-e kaka vagy kell-e pisilnie. Megint ráültünk a bilire, de mikor vettem le a pelust láttam, hogy van kaka a pelusban. Sebaj.
Ráült a bilire és látom rajta, hogy nagyon próbálkozik nyomni. Volt egy kis puki és mikor felemelte a popsiját a biliről, mit látok? ...
... és megvolt az első bilibe kakilásunk is.
Én annyira büszke vagyok rá! :D :D :D :D

Most már tényleg szuper napom van.
:-))))

4.-én megyek 10 órára vezetni.
11.-én kora reggel megyek vizsgázni forgalomból. Azt még nem tudom, hogy első vagy második leszek, de az elején megyünk az tuti.
Remélem, hogy a legszebb és legpraktikusabb házassági évfordulós ajándékot adom Ricsinek és magamnak.
Május 12.-én leszünk 2 éve házasok.
Hogy mennyire szalad az idő. ... és Bogica nő, mint a gomba és vele együtt okosodik. :-))

1 megjegyzés:

skrisz írta...

Nagyon ügyes ez a nagylány!!!:) Drukk a vizsgához!

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers