2009. május 5., kedd

Szájsebészeti jelentés :-)

Ma reggel voltunk a szájsebészeten.
Szerencsére időben ott voltunk és a megbeszélt időpontban behívtak.
A dokim közölte velem, hogy nem tudja elvégezni a kisműtétemet, mert műtőbe kell mennie.
Valaki más fogja megcsinálni.
Mondom neki, hogy nekem mindegy csak valaki csinálja meg. Kimentem és vártam míg hívnak.
Mikor behívtak egy medikus kikérdezett minden eddigi műtétemről, allergiámról, szedett gyógyszereimről.
olyan jól adta be az érzéstelenítőt, hogy azt sem éreztem amikor megszúrt. Végül annyira jól sikerült az érzéstelenítést, hogy 9:31-tól kb. 14:00ra ment csak ki.
Egy fiatal doktornő szedte ki a foggyökérmaradványt amit az itteni 'kedves" doki elb@molt.

Ha úgyis tudta az itteni dokim, hogy oda fog küldeni, akkor miért kezdett bele és kontárkodta el?


Kérdezte is a doktornő, hogy húzták a fogamat? Persze, vagy 2 hete.
Szerintem ez nem igazán látszott rajta. inkább csak az, hogy valaki széttördelte.

A lényeg, hogy röpke 30 perc alatt kiszedte, összevarrta. Igaz meg kellett fúrni a fogmaradványt, de kijött. Megszabadultam tőle.
Megkaptam a receptet és az utasításokat, teendőket.

Persze most egy hétig nem ehetek semmi tejes dolgot vagy tejterméket.
Hogy fogom így meginni a kapuccsínómat????? :-))))

Hazafele bementünk Ricsi munkahelyére és megebédeltünk. Majd beugrottunk a Tecsóba venni pár dolgot.
Orchideát kaptam anyák napjára. Gondoltam veszünk anyumnak - a fukszia mellé - orchideát. Már a hűlt helye sem volt az anyák napi orchidea vásárnak.
Semmilyen elszáradóban levő orchidea sem volt.
megnéztük kint a soron a virágosnál.
Háááát csak néztük, mert amit a Tecsóban 1000.- ért lehetett megvenni, azt a boltban 4500.-ért kaspó nélkül!!!!!!
Normálisak ezek? Tudom, hogy nem olcsó, de ne röhögtessen már!!! Megveszi bent ő is 1000-ért és kint eladja 4x-es áron????
Palimadarak vagyunk???? vagy mi?

Elmentünk Bóért Szöszire majd hazajöttünk.

Őszinte leszek.
Jó volt Bogica nélkül lenni egy kicsit, röpke fél napot. Persze hiányzott, de jó volt.
Kellett már nekünk és kell is még.

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers