2009. május 26., kedd

Pancsi, blogszépítés ... hajvágás?

Bogyika ma végre beleült a kádba.!!!
olyan jót bohóckodtunk, hogy az sem tűnt fel neki, hogy tiszta víz a haja és bújócskázás közben még bele is hajolt a vízbe.
Előtte levettük a pelust, rácsücsült a bilire és megint sikerült belepisilni.

Vagy fél órányit pancsoltunk és annyira élvezte, hogy még soha. De én is!!
Jó volt látni ennyire önfeledtnek.

Kissé megváltoztattam a blog kinézetét egy véletlen folytán.
Barátságkarkötő nézésben voltam mikor rátévedtem egy blogspotos oldalára.
Olvasgattam visszafele az időben az oldalát és az egyik bejegyzésben írta, hogy csinosítgatta az oldalát. Súőt még sikerült aláírást is gyártanom az 'ő" segítségével.
Ismeretlenül is köszi Christine-nek és blogjának. http://christineblogja.blogspot.com/

Arról nem is beszélve, hogy olyan xszemeseket csinál, hogy ihajjj.
Én is nekiálltam, de sajnos se időm se energiám befejezni.

Már úgyis változtatni akartam rajta és kissé 'kétségbe" voltam néha, hogy nem találok hozzá semmi más kinézetet csak azt ami van.
DE a sors útjai kifürkészhetetlenek. :-))

Remélem másnak is bejön a változás.
Néha kell.

Ja amúgy megint hajat akarok vágatni. Jó rövidre.
Kell a változás!!!

2 megjegyzés:

skrisz írta...

Csini lett a blog. :)

Hajnoca írta...

Köszike.
rám is rám férne a csinosítás, de az sajnos nem ilyen egyszerű. :-D

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers