2009. november 25., szerda

Az álmom és a vágyam ....

.... majd egy olyan takaró amit Patchwork - Angel blogján láttam.

A képek  Patchwork - Angel azaz Edit engedélyével és jóváhagyásával kerültek fel.
Weblapja itt megtekinthető.





Erre gyűjtöm azt a sok anyagot - és a lelkierőt :-) - , amit most csereberéléssel kezdtem el.
Remélem sikerül majd csinálnom is ilyet vagy valami hasonlót Bónak. ... már karácsonyra nem fog menni azt tudom, de talán a 3. szülinapjára igen.

Lenyűgözőek a patchworkjei. Nekem sokkal jobban tetszik ez a fajta, mint a hagyományos.
Érdemes megnézni őket.

3 megjegyzés:

skrisz írta...

Ezeket én is láttam már a neten. Nagyon tetszettek.:)

Hanna írta...

Nagyon szép.
Ügyes vagy, hogy ilyet csinálsz majd.
Olivér most kapott névnapjára. ;)

t®eb♥®etta írta...

Nagyon szépek!Sok sikert a megvalósításhoz:))))

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers