2009. november 10., kedd

tűkön ülök ....

El/le sem tudom mondani/írni mennyire kíváncsi vagyok arra a névre és a hozzá tartozó blogra akit aha, mama kisorsol nekem.
Mondhatnám ... tűkön ülök! ;-) (keresztszemes, gobelin és varrógéptűn)
Hogy miért?
Mert ...
  1. személyre szabott ajándékot szeretnék az illető blogtulajdonosnak adni
  2. nem szeretem a lutrit (Nekem sem minden minta jön be.)
  3. ... és nem tudom eldönteni mit is adjak annak akit nekem sorsolnak (addig amíg nem tudom miket csinál, mi tetszik neki)
Ahama nyugi! Nem fogom magam elárulni. ... csak ugye a készített tárgyairól, blogjáról megismerni egy kicsit az illetőt.

.... The winner is .... na ezt majd akkor amikor itt az ideje. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers