2009. február 5., csütörtök

... a folytatás

.... folytatom egy új bejegyzésben az előzőt.:-D
Ott tartottam, hogy vasárnap ...
A mamánál voltunk odaát és Boginak olyan jó étvágya volt, hogy egy 'nagy"tányér levest megevett és a mamával együtt sültcsirkét és petrezselymeskrumplit is. :-)
Ebéd után kiment apával megnézni a havat. Élvezte nagyon ahogy szállingózott a hó.
Annyira élvezte, hogy hazafelé jövet szinte még elsem hagytuk Tahit amikor Bó már aludt a kocsiban. :-)
Még mielött a mamához mentünk volna beugrottunk a Cora nevű hiper-szuper egységbe.
Vettünk Bónak pulcsikat ... elég olcsón. 3000 HUFról volt 800 HUFra leárazva.!!!!!
Kellett már venni neki, mert gombamód nől. :-)
A hétfőről nincs mit mesélni. ... asszem.
Kedd már annál inkább érdekes volt. Főleg, hogy Bón kezdenek kijönni a hisztis 'tünetek". pl. lefekszik a földre hanyatt, érdekes vicsorgásba megy át a mimikája :-), rángatja a ruhámat és nyúz .... stb.
Úgyvolt, hogy megyünk és veszünk apának egy sétával egybekötve bancsit. De olyan genya idő volt egész nap, hogy esőben amúgy sem szeretek sétálni. Bent maradtunk.
Na délután / estére megvolt a 'jussom" emiatt. Úgy felpörgött, 'hisztizett" - ez még nem volt az az igazi - és nem fogadott szót a kiscsaj, hogy estére mind a ketten apával már a kötél idegeinket kifeszegetve, rongyként léteztünk. :-?
Azért volt még erőnk a másik kedvességére. ;-) ... és a lehető legjobban aludtunk mind a ketten és Bó sem keltet éjjel.
Szerdára lebeszéltem Zsuzsival, hogy mennem kellene Vácra a céghez és Bónak nadrágot, kabátot venni.
Apa vitt minket Sződligetre Zsuékhoz. Jó korán keltünk. Lerendeztük ligetet és mentünk Vácra.
Fannust leadtuk Anyunak, mert esőbe ne cipeljük még őt is.
Cég, szemüveges, bankok, DM, Csizmáskandúr volt az uticél.
A csizmásban keresgéltünk Bónak nadrágot és kabátot. Nacit sikerült venni, de kabátot nem. Nekem mindegyik olyan volt amit inkább a játszóra adsz rá a gyerekre nempedig az utcára vagy egyéb 'olyan" helyre. Szóval kabátot nem vettünk.
Haza Fanniért, aztán ligetre. Elmentünk Zolikáért az oviba és hazahoztak Dkeszire.
Apa már itthon volt. De sajnos még itthon is melózott. (szar van a palacsintában a cégénél)
Lehet nem kellene akkor mostanság palacsintát csinálnom???? vagy ÉN mást teszek neki bele!!!:-) :-D
Maradtak Zsuzsiék estig, mert volt dolog.
Bó és Zolika elemében volt. Mi csajok a konyhában paprikáskrumpilt csináltunk.
A fiúk gyerekeztek. :-)
Bogi valamiért nem akart enni belőle. Megint rájött az 5 perc, hogy csak engem akart. Apja kezd kibukni, hogy miért nem marad meg nála. Én meg nem tudok mit mondani erre, mert nekem is jobb lenne, ha kicsit vele is ellene Bó.
Fürcsi elmaradt.
Jajjj azt majd elfelejtettem, hogy mikor anyunál voltunk lementem a postára befizetni a csekket.
Mire hazamentem a 3 felnőtt mellett Bogi összefilcezte magát piros filccel, de olyan szinten, hogy a kezei tiszta rózsaszínűek voltak, az arcára olyan szájat firkált, mint a 'jokerszáj", de még a nyelve is filces lett. :-D
Azt mondták, hogy jobb is hogy nem láttam, mert kaptak volna tőlem. Dehogy is.
Tudom mit szokott művelni a kiscsaj. Van, hogy összetetoválja magát tollal pedig itthon vagyok vele.
Volt olyan is, hogy a fekete filccel pöttyöket festett magának. :-DD
Még jó, hogy vizzel le lehet mosni vagy lekopik egy fél nap alatt.
Gyerekből van!! :-DDD
Apjának ez még nem is meséltem. :-( De most elküldtem neki Skype-on.
Megpróbálok képet feltenni a tegnap estéről.
Remélem találok hozzá megfelelő modult. ...

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers