2009. február 10., kedd

Hisztinek tűnő valami

Csillagidő 314113.9, de mínuszban.:-)
http://urszekerek.hu/modules.php?op=modload&name=sdcalc&file=index

Jajj ez az időjárás az idegeinkre megy.
Bogica ma nagyonhosztis volt.

Szerintem a front, a hóesés és valószinű, hogy a hátsó rágók kibújása okozza.
Igaz én is nehezen viselem néha.
Olyan rossz, hogy nem tudja még elmondani, hogy mi a baj. Én meg nem vagyok gondolatolvasó és sajnos kitalálni sem mindig tudom, hogy mi kínozza. Csak találgatva.
Mostanában még aludni sem akar délutánonként.
Mintha folyton játszania kéne, mert ha nem csinálja eltűnik az életéből.
Alváshoz is azt kell csináljam, hogy odaveszem magamhoz és nem engedem le, lekötöm valamivel a laptopon vagy tejcsit adok neki és a pngit odavéve az ölemben altatom.
Szerencsére ez többször válik be, mint ahányszor nem. :-)

Sikerült Boginak találnom egy tuti kabátot Vácon. A teszen találtam és úgytűnik ezt a licitet is megfogom nyerni.

majd folyt. ...

2 megjegyzés:

skrisz írta...

Nagyon tetszik a "ma rossz leszek" írás. :)))

Hajnoca írta...

Ezt olvasta fel a visszaFejlődéslélektanos tanerő. :-)

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers