2009. február 19., csütörtök

Fárasztó napok ...

Már megint egy jó ideje nem írtam.:-(
Ez van, ha elkezdődik a suli. ... van mit csinálni.
Most konkrétan zhra 'lapcserézek". Hagyományismeretből.
Jól bevállaltuk az 1 - 2-t. 3 alkalommal találkoztunk és már annyi mindent kell tudni zhra, hogy csuda. Konkrétan 8 témából 4-et kell kiválasztani és abból a tanár 1-et választ nekünk.
pl. Karácsonytól vízkeresztig; Andrástól - Ádám - Éváig; Május - Június - Július jeles napjai; Májusfaállítás, pünkösdi szokások; ...
Napokra lebontva kell tudni, blablabla ...
Tegnapra végre kikörmöltem a témákat. Már csak a lapcserét kell valahogy megoldanom majd.
Remélem nem leszek beteg, mert tegnap este sem voltam valami jól és még ma is maradt valami vissza. Fürcsi után elkezdett égni az arcom, fájni a fejem és baromi álmos lettem.
Mondjuk lehet a fáradtságtól, mert a kiscsaj egyre korábban kel reggel. Vagy inkább az még hajnal.
Tegnap 6:30kor keltünk. Na jó, konkrétan az ágyból ki 7kor. Arra gondoltam, ha már ilyen korán keltünk menjünk le a sarki boltba kenyérért. Egy kis séta, vásárlás, jó levegő, hótaposás ... ez így mind együtt. Jó is volt. Élvezte Bogi is még az elején, hogy bokáig ért neki a hó, de hazafele már fel kellett volna vennem. DE nem tettem! Annyira közel voltunk már a házhoz, hogy értelme nem sok lett volna. Sétálni mentünk és nem cipekedni.:-)
Ettől függetlenül is csak 2 körül volt hajlandó aludni menni.
Délután mikor apa hazajött elmentünk vásárolni a pipis hiperbe. Muszáj volt. Bónak már szinte nem volt táptejcsinek való és a tejet még csak néha díjazza.;-)
Apa kapott nagyobb pendrive-ot. 8GB!! Én megkaptam a kisebbet. Suliba elég lesz nekem a 2GB.
Bogi kirángatott a plüssös nagyrekeszből egy Madagaszkáros zsiráfot!:-)) Zsizsi lett a neve.;-) Tudom nem túl leleményes, de elöbb ezt tanulja meg.
Édes, mert napközben mondtam neki, hogy hozza ide Lucát (narancssárga nagy rongybaba) és ráadom a szandált - fel kellett adnom Robinak - zenélős plüss -,de fiúnak lányszandált inkább ne.;-) Bent volt a szobájában és idehozta nekem. Tudta, hogy melyik az a baba aminek ez a neve.
Cukor nagyon a lány ... és 'hisztis" is néha.
Anya kapott hajszínezőt/hajfestéket - persze mikor vegyek magamnak ilyet? amikor már eléggé lenőtt az előző és le is vágattam és most a természetes hajszínem van -, de még nem tudom mikor alakulok át vadcsersznyévé!:-) Lehet, hogy kissé tartok tőle, de apa ezt választotta. A másik amit lehetett volna az vörösszilva lett volna. A régi valami olyasmi volt. (bársonykék) Azt nagyon szerettem. Szerintem jól állt.
Szeretek változtatni, mert akkor egy kicsit felfrissülök. Persze, csak akkor ha szerintem is jól áll!
Bogi kapott még egy zöld lapátot seprűvel.:-) Csak hogy ne a partvist vegye le és azzal kalimpáljon.
A hajmosás Boginál egy tortúra. Nem szereti ha az arcán csurog végig a víz. Persze a kádba beleülni meg ilyenkor nem megy, mert akkor legalább hátrahajtva a buksiját lemoshatnám a sampont.
Kénytelen leszek venni egy hajmosókarikát neki. Olyan sírás volt, hogy azt leírni nem lehet.
De ez már délután kezdődött. Le kellett mosatni a kocsit, mert sós volt még a teteje is. Nem tudom, hogy hogyan sikerült, de olyan lett. Imo mosóba szoktuk mosatni. Bogi most nem viselte el. Görcsös sírásban tört ki. Ki kellett szállnom vele még az elején. Kintről néztük apát. Aztán jött az esti hajmosás.
Ezt tetéztük hajnalban. Nem volt hajlandó 5:30 után visszaaludni. Én meg próbáltam 'erőltetni"- Egyszóval: küzdöttem vele. Kb 1,5 órá. Kiságyban, apahelyén, ... de 7kor megelégelve felkeltünk és azóta még mindig talpon vagyunk.
Mondanom sem kell, hogy mennyire fáradt vagyok.:-(
Az autósoktató is hívott, hogy 6. 21.-gyel lejár a 'jogosultságom" a jogsi megszerzéséhez és kezdhetek mindent előlről. Na ez az amit egyáltalán nem akarok.
Jövő hónapban mindenképpen kell mennem. El kell kezdenem, mert elszalad az idő és ... akkor ... kidobtam egy valag pénzt az ablakon.
Meg amúgy is! ..... kell a jogsi és kész. Megcsinálom, ha törik, ha szakad, ... muszáj.

1 megjegyzés:

skrisz írta...

Hajrá jogsi!! Ne hagyd veszni!

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers