2009. március 25., szerda

Végre vége!?

Na, akadt egy kis időm.:-)

Végre megvagyok a naplómmal.
Hogy mennyire megnehezítik az ember lányának a dolgát néha.
Az óvodapedagógus írt egy jellemzést a gyakorlatomról. Kézzel. A központi ovi vezetőjének nem jó így. Tehát begépeltem.
Ma beszéltem vele és időpontot kaptam holnap 13:00-ra. Érdekes lesz Bogival elmenni, de nincs más lehetőségem.
Szóval az a heppje, hogy mindent kinyomtatva kell neki leadni és legyen rajta iktatószám meg a kiskutya füle is.:-) Magyarul, nem jó az amit én begépeltem.
Valahol megértem ezt, de kell ez egy jellemzésnél is?????

Az ovi gyakorlatom nagyon szuper volt. Egy élmény ahogy a gyerekek körül rajonganak és csüngnek rajtad. Volt két kislány aki nagyon engem akart. Persze amellett, hogy velük is foglalkoztam volt még legalább 28 másik gyermek.
Már várom, hogy mikor mehetek megint hozzájuk, de sajnos az valószínű, hogy csak a következő félévemben lesz. .... Az meg olyan messze van még.

A tegnapi nap ráeszméltem, hogy vannak még rendes emberek.
Az egyik ismerősöm/barátnőm felajánlotta, hogy segít, hogy meglegyen a jogsim.
Álmomban sem gondoltam volna, hogy segít. Önzetlenül és önszántából.

Majd folyt. köv.

1 megjegyzés:

skrisz írta...

Majd a kis törpicsekek megmondják, jó óvónéni leszel-e.:) Minél többen rajonganak érted, annál jobban megy majd a gyakorlat is.

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers