2009. december 8., kedd

Mikulás napi ...

... meglepik.
Sajnos Bogis fotókkal nem szolgálhatok, mert korán reggel ez még a gondolatomban sem volt.  ... sajnos. Csak utána.
Hajnali 5 felé Bó megébredt és én suttyomban feltettem az ablakra a világítós Mikulásos 'izénket", alá a kis csizmáját és a csomagot. Közben ő várt engem, hogy visszaaludjon.

Reggel mikor keltünk apának mondtam, hogy foglalja még egy kicsit le és 'kivilágítottam" Mikulást aki éppen megpihen a holdon.

Bó egyből felfigyelt rá ahogy belépett a nappaliba és mondta, hogy
'Télapó, ott!"
... és mutat fel az erkélyajtón lógó mikulásra.

A csomagocskája egy Disney kulacs volt és mellé még pár finomság.
Rögtön birtokba vette a kulacsot és abba kellett önteni a teát reggelihez ... az elmaradhatatlan szívószállal együtt. ... Ugyanis tud szívószállal szépen inni. Egyedül.
Talán egyszer mutattam meg neki és onnantól ezzel kell inni mindent. ;-)

S hogy én milyen meglepiben voltam részes!!
Az egyik orchideám (Phalaenopsis aphrodite - azt hiszem ez a neve) azon túl, hogy a többiekkel együtt már hetek óta hozzák a virágszárakat és keltik életre az alvórügyeket ... meglepett azzal, hogy kinyitotta első bimbóját reggelre.


 





Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers