2010. június 2., szerda

gyerekeskedtünk

Gyereknapon most nem mentünk messzebb, mint a városunk.
Minek, ha itt is van gyereknapi banzáj és ráadásul ingyenesen!!!
:-D

Lett narancssárga lufink ... - igaz, őszinte leszek nem mentem el szavazni és ha mentem volna, akkor sem ezt a szín X-eltem volna be - ... ha már osztották, akkor legyen ... hiszen Bó mostanában odavan a lufikért.

Voltak ingyenes játékok és persze fizetősek is, de valahogy oda nem jutottunk el. :-)
Csacsigolt is Bó, de először velem volt csak mersze felülni a léglovacskára.

... de mily' meglepő módon :-D mi leragadtunk a csúszdánál és a labdás - játékos saroknál.



11 megjegyzés:

Annus írta...

Látszik, hogy a szépszemű csajod nagyon jól érezte magát:-).,.és lehet, hogy Te is:-)))))

Hajnoca írta...

Én is! Csak ne lett volna olyan keményre fújva az a paci!
Alig bírtuk megülni és ráadásul Bót is oda kellett paszíroznom hozzá.
Szóval szerintem utána azért is ment egyedül vissza a csacsira, hogy élvezze!:-D

skrisz írta...

Hogy imádják a gyerekek azokat a színes kis labdákat. :)) Szép napotok volt! Még szerencse, hogy nem esett az eső.

Hajnoca írta...

Skrisz,
még időben leléptünk mikor láttuk hogy jön.
Na azóta is olyat kajtatok sátorral.
De lehet jó lesz tartónak a leeresztős kismedencénk. :-)

Cila Zzy írta...

Hahó!
Tök jó nap lehetett. Most szombaton itt, Nógrádon lesz gyereknap. Nem tudom, h mi lesz a program, de... és lehet, h mi nem is leszünk itthon.(Apunak aranydiplomaosztója lesz szombaton Gödöllőn.) Lehet... mert Zsolti ma reggelre nem tud nyelni és 39fokos láza van.
A pakkot feladtam, de most már félek, h nehogy skarlátbacit is küldjek vele. Csomagolás előtt mondjuk át volt gőzölve, de akkoris...
Holnap érkezik. Elvileg. Puszi!

Christine írta...

Csodaszép a kislányod:) Látom azért anyuka is élvezte a gyereknapot:D

Hajnoca írta...

Köszönöm a bókokat Bó nevében is.
Szerelemgyerek!

Cila,
skarlátot köszönjük nem kérjük. ... majd elhesegetem a portánkról. :-)
Pakkot figyelem és jelzem, ha van valami.
Szombat Li(l)a mamánál leszünk, mert hétfőn apa utazik Németbe.:-?

Marcsi írta...

jo moka lehetett :)

Tiffanylda írta...

Micsoda színes kavalkád! Biztos nagyon jó volt! Valld be, hogy tök jól érezted magad a szamáron, még ha kemény volt is...:) Szépek vagytok! Na, nem bánom, rád is hasonlít a gyönyörű kislányotok! Valójában inkább egy jó kis keverék! /Előbb néztem a repülős képeket!/

Hajnoca írta...

Ildi,
tényleg élveztem egy kicsit.
Szeretek játszani! - gyerek lenni
Amúgy meg élvezhetőbb lett volna, ha Bót nem kellett volna oda paszíroznom hozzá.

Még szép, hogy rám is hasonlít. :-)
Van közöm hozzá! :-P

Hanna írta...

Gyönyörű nagylány már.

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers