2010. június 19., szombat

Szussz

Letudtam a főiskolát és a tanulást szeptemberig!!! 
Pihenni akarok .... valami ilyesmi helyen ... 



Igaz jobb eredményeket (pedagógia szigorlat 2, ének 3) szerettem volna, de mit tehetek, ha az elmúlt egy hétben mikor apa nem volt itthon éjfélnél hamarabb nem kerültem ágyba és nem azért, mert nem akartam. :-?

Sajnos azért, mert Bó nem volt hajlandó elaludni, bármit csináltam. (Meseolvasás is minimum 1,5 órásra sikeredett, mert az is csak felpörgette.)
Így nem lehet tanulni és persze olyan tételt is kaptam ki amiről halvány lila f...om, gőzöm nem volt.
Persze a barátnőmmel átbeszéltük az anyagot, de annyira nem fogott az agyam, hogy szinte elmondhatom azt, hogy ....
'egyik fülemen be ment a másikon meg ki" :-D :-( közte meg a nagy űr illetve a zsongás ami nem képes több adat, információ befogadására.

Már nem is kell. Letudtam és erre az évre megvagyok.
Jövőre 3. évfolyamos leszek.

Gondolom most jön még csak a java majd.
(pszichológia szigorlat, szakdolgozat írás, államvizsga, nyelvvizsga, .... és még kitudja mi)
De ezt majd akkor.
Most csak pihenni szeretnék, Bóval és Apával akarok foglalkozni, lenni és menni amerre lehet.


Apa vasárnap délután érkezik ..., de pénteken már megy is el megint.:-?
... messze a melegbe ... megint egyedül.:-(

8 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Ilyen körülmények közt, örülj, h görbül. Amúgy életem legnehezebb vizsgája volt a PTE-n a pedagógia szigorlat Pécsi Benjaminnál És Szente Istvánnál (Ők írták a pedagógia könyveket!!!! Nem jegyzet, könyv! Én tőlük tanultam.) A pszichó nem gáz, ha kicsit is érdekel a dolog. A nyelvvizsga megint csak nem gáz, khmm., ha van egy jó nyelvtanárod. A szakdoli megint nem vész, mert azt abból írod, amit szeretsz és akarsz. Az államvizsgán meg átlöknek úgyis, ha már eljutottál odáig:-) Szóval hawaii van anyukám! :-)

Marcsi írta...

oh:( nehez lehet egyedul, Bo + tanulas... nem a legjobb parositas.
de legalabb gorbul :) nem hiszem, hogy az enek eredmeny benne lenne a diplomaban:)
gratula, hogy atmentel :)

óvónéni írta...

Gratulálok a sikeres vizsgákhoz! (Csendben elárulom, hogy anno a ped. szigorlatom nekem is 2-es lett... nem vagyok rá büszke, de akkor örültem, hogy sikerült; most meg úgyse nézi senki.)

Jó pihenést és kikapcsolódást!

l.móni írta...

Gratulálok a letett vizsgákhoz:) Ügyes vagy:)
Bogi biztos besokalt. Apa sincs, anya is sokat tanul. Élvezi, ha ébren van sokáig akkor Ő van a középpontban nálad. Szerintem most, hogy vége a tanulásnak minden visszaáll a régi kerékvágásba.
Jó apázást az elkövetkező pár napra.

Hajnoca írta...

Köszönöm mindenkinek a biztatás és a megerősítést.

Cila,
azért az nem lehetett semmi. Anyumék voltak így vegyipariban. A tanár kijelentette, hogy Ő írta a könyvet. Aki azt megtanulja 4 ...aki a kutyájának csontot visz 5-ös.
Pszicho érdekel, de ott meg rengeteg a kísérlet amire nagyon rá szokott menni a tanárnő.

Marcsi,
nehéz. Biztos vannak nálam 'rosszabb" helyzetben lévők, de ezt nekem kell megoldani és épp helytállni. Megy, de néha mehetne jobban is.
Nem lesz benne, de sajnos ha nem akar egy dallam belemenni a fejembe , akkor annak annyi. Nem veszi be a bögyöm és kész.
Magolni 'szoktam" a furulyásokat ABC-vel, de most erre is kevés időm volt.
Ha látom az ABC-st, akkor semmi gond nincs. Simán megy. Magával az énekkel nem volt gond.

Óvónéni :-),
Tudom mit érzel. Én sem vagyok büszke magamra, mert tudom ment ez volna jobban is.
Csak időm lett volna átolvasni a 40 tételt.!!!
Mivel államvizsgába beleszámít és nem akartam ilyen jegyet, de ez van. Innen szép javítani, nem?


L. Móni,
sajnos éjjel még fent voltunk pedig hazaérve kerti parti volt és táskástúl, mindenestül lent maradtunk. Egész nap nem ettem semmit így jól esett nagyon az az egy csirke felső comb amit ettem egy szelet kenyérrel.
Lent voltunk vagy 4-5 órát és csak 8-kor jöttünk fel. Én azt gondoltam, hogy fürdés, vacsi és alvás lesz a program. Nem így lett.
Sokáig voltunk fent, de legalább reggel 7-ig a helyén aludt és miután átkéredzkedett hozzám 9:30-ig aludtunk.:-)))

óvónéni írta...

Így van :)
A pszichot tényleg könnyebb tanulni, ha egy kicsit is érdekel. Nomeg többet fogod tudni hasznosítani is :)

skrisz írta...

Szerintem nagyon ügyesen veszed az akadályokat. Büszke lehetsz magadra, hogy gyerek mellett ilyen jó eredményeket érsz el. Nyaralni én is mennék ilyen helyre... :))

Tiffanylda írta...

Gratulálok Hajnóca, nagyon klassz vagy! Az a kettes pont elég! Nem hiszem, hogy bárkit is érdekelni fog majd!
Jó pihenést, remélhetőleg ilyen szép helyen!:)))

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers