2010. június 11., péntek

Kicsik és nagyok :-)

Kicsinek nagy ajándék:
Cila barátnőm varrt Boginak egy nyári takarót. Ezúton is köszönjük.
Persze Bogica első dolga az volt, hogy uralom alá vette ... hisz az övé. :-D
A délutáni alváskor már ezzel kellett betakarnom.  ... ez volt a feltétele a kis 'diktátornak".



Nagynak kicsi ajándék a kicsitől:
Tegnapra - mikor is apa hazajött Egyiptomból - beígértük, hogy 'csinálunk" itthoni ízeket neki.
Borsófőzelék, fasírt ... és sajtos pogi.
De, hogy ne sima snassz mezei sajtos pogi legyen ... Bó Play Dooh formáival szaggattuk ki a pogikat. :-D



5 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Jaj, de édes! Nagyon örülök! Viseljétek mind egészséggel:-) (Bandu is keresztben alszik a takaróival:-) )

Hajnoca írta...

így legalább csak a lábujjai vannak kint és nem a dereka.
Ezért is mondtam neked, hogy nem szabványos takaró kell nekünk.

Most épp azon gondolkodom, hogy egy normál felnőtt nyári takarót fogok neki kettévágni.

Tiffanylda írta...

Csodás a takaró, elhiszem, hogy Bogica boldog vele!:)
Jópofák a pogik is, kár, hogy nem érzem az illatát...Pedig biztos isteni!..

Cila Zzy írta...

Ezt én meg is tettem... és tök mindegy, mert addig nyúlászkodik, ameddig a lábacskája kikandikál...
Te nem dugod ki valamelyik testrészed a takaró alól? (A fejeden kívül:-) )

Tiffanylda írta...

Tegnap írtam ide és nincs...?:( elbénáztam volna? Vagy nem hagytál jóvá? Na jóva'...
Szóval, nagyon ügyes barátosnéd van, gyönyörű a takarócska - benne Bogicával - és szerintem minden 2. gyerek így takarózik, keresztben... Az enyémek is, annak idején! Most meg csak a rend kedvéért kell takaró, mert dög meleg van!
A pogik irtó ötletesek, kár, hogy nem ér el ide az illata... legalább!:)

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers