2010. június 9., szerda

Keresek ... szabásmintát és ötletet

Csajok!

Segítséget szeretnék kérni.
Még anno mikor a blogolást kezdtem valakinél láttam
olyan üdítőtárolót ami hidegen tartja az üdítőt/vizet
.
Sajnos nem tudom kinél. :-(

Aki esetleg tud ebben segíteni nekem
vagy éppen egy használható szabásmintát, leírást és szükséges eszközlistát tud nekem ajánlani ... azt nagyon megköszönném ... és állítom, hogy a sógor emlegetni fogja mindörökre. :-D

Fontos lenne, mert eddig egy átmeneti megoldás van csak és az nem annyira esztétikus.
(pulóverbe tekergeti egész napra)
Fuvarozóként a napi életéhez lenne ez szükséges.

Előre is megköszönöm aki tud nekem segíteni.

2 megjegyzés:

Ida13 írta...

Én is emlékszem rá. Próbáltam megkeresni neked, de nem megy, különösen ezzel a fejfájással, ami most van. Arra emlékszem, hogy a bélése egy hőszigetelő anyag volt. Talán a foltvarrós index fórumon is érdemes keresgélni.

Jucus írta...

Szió!!!

Ezeket én úgy láttam hogy un. hőtükörrel bélelték a patchworkös csajok.
Kicsi Kató blogján láttam ilyen termosztartót. Nagyon ötletes dolog.
Sok sikert hozzá.

Juci

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers