2009. január 16., péntek

Kaptam ...

Az kimaradt tegnapról, hogy apával és Bóval az iskolából hazafelé jövet bementünk a Lidlbe - és ez itt nem reklám.
Vettünk kajcsinak valót ... is.
Megint voltak festős dolgok. Apától kaptam is ... egy festőállványt amit ládikává lehet alakítani. !!:-)
Végre eltudom pakolni a festékeimet és az ecseteket. Nem egy nagy papírszatyorban van a szekrény tetején.
Mostanában szoktam festegetni kedvtelésből ... és mert kell a vizuális tanárúr óráira. Mondjuk azok csak kellenek, de ... Bó szobáját szeretné majd kidíszíteni a festményeimmel.
Már van egy csomó sablonom meg mintám. A lámpáját is kiszeretném festeni/dekorálni olyan mintával ami egy napocskát ábrázol és ha sötét van akkor világít belőle egy hold és a csillagok.:-)
Van egy weboldal ahol fluoreszkálós festékeket lehet venni. Kaptam is már mintákat. Sőt a sráccal leveleztünk is és segítettem az oldalában egy picurkát. (www.polilumin.hu)
Megpróbálom majd feltenni azt a képet amit a vizuális tanárúrnak az órájára illetve csoportszobai dekorációnak kellett csinálni. (hóemberek)

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers