2009. január 20., kedd

Lázas állapotok

Sajnos hajnalban Bó belázasodott. Vékonyabb ruciba öltöztettem, hogy jobban tudjon aludni. Aludt is egészen addig amíg Apa el nem ment. Rá félórára már fent is volt a kiscsaj.
Az én szemem meg még majd leragadt. Annyira nem tudom mostanság kialudni magam. Megint valami vizsgást álmodtam, de sajnos nem emlékszem rá.
Mivel a kiscsaj nem aludt már ott a helyén vissza én meg nem szerettem volna székben aludni, átsétáltunk anyáék ágyába. Bó Apa helyére feküdt. Sajnos megint lázas lett. Tudtam, mert rugdosta le magáról apa takaróját. Már nem akartam neki kúpot adni így levetkőztettem egyszál pelusra és a pocakomra fektettem - a hideg hasamra. Olyan pillanatok alatt bealudt. Kicsit késöbb áttettem apa helyére és egészen a telefonom jelzéséig aludtunk. Kb. 8:30-ig.
Valamit nem jól állíthattam be, mert délután kellene jelezni és nem reggel.
Mindegy. Csak nem felejtem el, hogy fodrászhoz megyek? Nem kéne! Már olyan régóta várok rá ... és végre elszántam magam.
Annyira várom a végeredményt. Még én magam sem tudom, hogy milyet szeretnék. Tudom ezzel lehet a fodrászokat az őrületbe kergetni, de csak alkot valami jót a loboncomból!:-) Azért fodrász!
Délután a tesimet kell nagyon bevágni, beseggelni. Szombaton le kell tanítanom a többieknek.
Remélem a 3-as meglesz.
Karol azt mondta, hogy jó a beadandóm - mármint jó feladatokat írtam - csak 2, 4, 6 vagy 8 ütemre kell tervezni a feladatokat. Ja és középsős csoportokat 'agyba - főbe" kell dicsérni.
Annyira félek tőle. Mármint nem Karoltól. :-) A tesitől.
Kell majd állítólag úsznijárni. Nekem még fürdőruhám sincs!!! Nemhogy elszántságom az úszásórákhoz. Majd valami felmentést biztos kitalálunk addigra.;-)
Már általánosban se szerettem, ha kötelező volt valami.
Ez is olyan, mint az ének. Annak is szívből kell jönnie, mert különben görcsös. Sajnos így kellett megtanulnunk azt a közel 80 dalt. Némelyiket még furulyázni is.
És ez csak egy félév volt.
Az irodalom jegyem még nincs meg. ... igaz a tanárnő csütörtök magasságára ígérte, de az ember lánya csak nyomkodja a Neptunnál az F5 billentyűt, hátha .... de semmi.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Bogyika, Kincs és Mi

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Maternity tickers